mandag den 22. september 2014

Follow your dreams!

Hej med jer,

(English below)

Tiden til blogging er desværre knap pt, men jeg prøver at opdatere så meget som muligt og jeg har et par spændende anmeldelser i støbeskeen til jer, samt OOTDs og ønskeoutfits. Så hæng i :-) Grunden til at jeg har endnu mindre tid end jeg plejer er, at jeg, ved siden af mit fuldtidsjob, har valgt at sætte mig tilbage på skolebænken. Det betyder at jeg om to år kan hente mit pressekort og kalde mig journalist. At blive journalist er en livslang drøm, som jeg siden jeg efter gymnasiet valgte en anden retning, egentlig havde lagt på hylden. Men drømmen ville ikke rigtigt slippe mig. Og her i sommer da jeg endnu engang funderede over mit liv, tog jeg beslutningen; jeg måtte forsøge at forfølge min drøm. Og da beslutningen var taget, var der ikke langt til handling. Jeg blev optaget på deltidsstudiet ugen efter og nu er jeg i gang.


Det er hårdt med studie og fuldtidsjob (og blog, familie og venner at passe), men alligevel føles det som det helt rigtige skridt for mig. Jeg nyder at studere igen og jeg VED at det er det hele værd. At blive journalist. Hvad titlen skal bruges til må tiden jo vise.

Hvad vil jeg sige med dette? Udover at bede jer om at bære lidt over med mig i indlægs-afdelingen, så vil jeg egentlig bare sige; det er aldrig for sent at forfølge sin drøm! Om det er en stor eller en lille drøm, det betyder ingenting, men man skylder sig selv at forsøge. De kloge siger jo altid: du fortryder ikke det du har gjort, kun det du ikke fik gjort.


The time for blogging is unfortunately sparse at the moment. But I try to update as much as I can manage and I do have a few exciting reviews, the usual OOTDs and I wish I was wearing posts for you coming up. So hang in there :-) The reason why my time is even more sparse than usual is because I have decided to go back to school and working full time at the same time. This means that in two year's time I can call myself a journalist. Becoming a journalist is a life long dream of mine. But as I, after High School, chose another path, I had given up on fulfilling it. The I could not really let go of the dream. And when I sat around, this summer, pondering my life and the choices I have made, I realised that I HAD to follow my dream. I at least had to try! When the decision was made, everything went extremely fast and the following week, I got the acceptance letter. And now I am a part time student. 

It is har working full time and studying (not to mention having a blog, familie and friends to take care of as well), but it just feels so right. I love being a student again and I KNOW that it will all be worth it in the end. To become a journalist. What I want to do with that title, only time will tell. 

What do I want to say with all this? Besides asking you to be a little patient wth me in the post frequency area, I just want to say; it is never too late to follow your dreams! Big dreams, little dreams, it does not matter as long as you go for them. The wise say; you will never regret the things you did, only the things you did NOT do.

- Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar