mandag den 11. februar 2013

OOTD - B(l)ack to Basics

Hej med jer,

(English summay below)

Her er et ret standard (beklager den manglende opfindsomhed!) outfit fra sidste uge (pre mit nye hår ;-)). Jeans, t-shirt, blazer. There you go, sikke en modeblogger... Nåh, men forhåbentlig kan jeg suge lidt hårdt tiltrængt inspiration til mig i næste uge hvor jeg tager en tur til London og British Plus Size Fashion Weekend! Mode, shopping, mad, drinks og gode veninder, kan slet ikke vente! 

Here is a really basic outfit (sorry for the lacking imagination!) from last week (pre my new hair cut ;-)). Jeans, tee, blazer. There you go, what a fashion blogger... Well, hopefully I can get some inspiration next wek when I go to London to join British Plus Size Fashion Weekend! Fashion, shopping, food, drinks and good friends, I can hardly wait!


Coated jeans - Dorothy Perkins // White tee - H&M // Black biker blazer - H&M // "Hilight" sneaker wedges - Steve Madden // Statement necklace - Second Female 








-Karina

5 kommentarer:

  1. Hvor gad jeg da godt lige, at jeg ikke havde mega-pakket og vigtig undervisningsuge. Sådan en tur til London ville ikke være dårlig.
    Jeg håber, det bliver en skæg tur og jeg glæder mig til at læse mere om den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var skægt Malene! Så skægt at jeg dog ikke fik et eneste billede :-( Nogle gange er det bare lidt for træls at slæbe rundt på sådan et kæmpe kamera, det begrænser jo shoppingen! ;-) Men der kommer snart et indlæg i hvert fald, med tøj som jeg købte :-)

      -Karina

      Slet
  2. Love this outfit, only just found your blog today which is a shame as I was at BPSFW!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks, Callie! I had hoped to see some of you UK bloggers there, but didn't see anyone in the chaos. We ended up only getting tickets to the fashion show and both before and after it wasn't really possible to mingle. Next year I will try to get tickets to the full day and hope to run into some other bloggers :-)

      -Karina

      Slet
  3. Great your outfit it's edgy and classic:) That statement piece is A-M-A-Z-I-N-G
    I love Second Female and Just Female (I'm wearing it in my current blog post)
    Can't wait to hear about your fashion adventures at British Plus Size Fashion Week!

    www.fatinthecity.com

    SvarSlet