onsdag den 2. april 2014

OOTD - Kimono

Hej med jer,

(English below)

Dette outfit har jeg slet ikke fået vist jer! Fandt det i gemmerne idag ;-) Nu er det blevet lysere og der er bedre billeder i vente, det lover jeg! Beklager kvaliteten af disse...

Kimonoen er en beklædningsgenstand man bør eje her til foråret. En kimono er helt perfekt til at give et outfit den der boheme-agtige 90'er vibe. Tænk Kate Moss, Jessa fra "Girls" og festivaller og kombiner din kimono med læderbukser, en band-tee og støvler (eller sneakers).

This outfit is a couple of weeks (or a month) old, totally forgot about it until today ;-) Brighter days are finally here (litterally) so better pictures to come. Sorry for the quality of these...

The kimono is something you need in you spring wardrobe. A kimono is perfect for that bohemian 90'ies vibe. Think Kate Moss, Jessa from Girls and festivals and combine your kimono with leather pants, a band tee and ankle boots (or sneakers).

 Kimono - H&M (regular size L) // Faux leather pants - Alice & You // Grey print tee (impossible to see the print here though!) - Gina Tricot // Ankle boots - B&Co // Necklace - Pieces




- Karina

8 kommentarer:

  1. Super lækker kimono - ved du om den stadig er i butikkerne? eller har du evt. et link?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stephanie,

      Jeg har set den i Fields i denne uge, så den er i hvert fald i nogle butikker stadig :-)

      - Karina

      Slet
    2. Jeg fandt den i aarhus :) den skal jo bruges til ALT. haha

      Slet
  2. Åhh jeg er vild med fade-effekten.. Og hey.. Er du ikke blevet klippet en lille smule? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, jeg var lige blevet klippet da jeg tog de her billeder :-) Ikke noget jeg ellers er så vild med, synes altid der bliver klippet lidt for meget af :-D Men jeg stoler 100% på min frisør!

      Slet