søndag den 11. maj 2014

OOTD - Tribal print jumpsuit

Hej med jer,

(English below)

Her er et outfit som jeg har haft planlagt et stykke tid, lige siden jeg fik buksedragten i februar (min er en kollektionsprøve), vidste jeg bare at den skulle bruges med en blå blazer, blå pumps og røde læber. Buksedragten er fra Zizzi og rammer butikkerne her i maj. Den er i en skøn luftig kvalitet, uden dog at være gennemsigtig, helt perfekt til varme sommerdage. Den har et lille ærme og elastik i livet, der gør at den er behagelig at have på og bliver siddende hvor man sætter den ;-)

Here is an outfit I have been planning for a while, as soon as I got the jumpsuit back in February (mine is a sample), I just knew that I wanted to wear it with a navy blazer, navy pumps and red lips. The jumpsuit is from Zizzi and will be in stores later this month. It is a really nice and airy quality, without being see through, berfect for hot summer days. It has a little sleeve and an elasticated waist that makes it comfotable to wear an makes it stay in place ;-)

 Jumpsuit - Zizzi // Navy blazer - H&M+ // Navy pumps - Magasin // Lipstick "Ruby Woo" - Mac



 Jeg er vild med det navy/cream mønster! // I love the navy/cream print!



- Karina

5 kommentarer:

  1. Love this look on you!
    InMyJoi.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Love the zizi jumpsuit. It looks amazing on you.

    SvarSlet
  3. Du ser fantastisk godt ud! :) Hvornår har du købt blazeren fra HM? (--> kan man få den i butikken nu...?)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er desværre en 3-4 år gammel! Den har hængt fint i min venindes skab, indtil jeg overtalte hende til at give mig den her for nylig ;-)

      Slet
    2. Øv :'( Den så bare ud til at være lige mig...elsker pufærmer ;)
      Men tak for dit hurtige svar! :)

      Slet