tirsdag den 7. april 2015

Bestseller's GIVE-A-DAY

Hej med jer,

(English below)

Lige et hurtigt indspark fra mig :-)

På fredag, den 10. april kan du shoppe med god samvittighed! I 24 timer donerer Bestseller nemlig ALT hvad kunderner shopper for til velgørenhed.
Det gælder alle deres mærker og i hele verden (undtagen Kina). Der kan shoppes både i fysiske butikker og online og pengene går til SAVE THE CHILDREN, GAIN, UNICEF og Red Barnet. Hvis ikke det er en fantastisk anledning til at gå shop amok, så ved jeg ikke hvad er!? Jo mere du shopper jo bedre er det faktisk. Det er logik jeg kan forstå! ;-)



This Friday, 10 April, you can shop with a clear conscience! For 24 hours Bestseller (see brands below) will donate ALL the money costumers spend to charity.
This is applicable for physical stores as well as online. The money goes to SAVE THE CHILDREN, GAIN and UNICEF. If that is not a very good reason to shop, I don't know what is!? Actually the more you shop the better it is! No that is logic I can understand! ;-)



Sikke et held at ét af mine yndlingsmærker JUNAROSE er et Bestseller-mærke, ikke? Her er hvad jeg overvejer at putte i kurven på fredag :-)

Lucky that one of my favorite brands JUNAROSE is a Bestseller brand, isn't it? Here is what I plan to put in my basket on Friday :-)

 
 
 
 

- Karina

2 kommentarer:

  1. Fed blog og fed inspiration. Jeg har gennem dig fået øje på junarose og påtænker at handle derinde.
    Jeg er blot i tvivl om deres størrelser- så tænkte at du vidste det, når de på hjemmesiden skriver smal- er det så small for normale kvinder eller er det smal der svarer til os mere formede kvinder?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trine,

      Det er en plus size small. Tjek deres størrelsesguide, den er rigtigt god :-)

      Karina

      Slet