mandag den 27. april 2015

Spring Musthave - the white tennis shoe

Hej med jer,

(English below)

Ét af forårets/sommerens absolutte musthaves er et par hvide tennis-agtige sneakers. De er perfekte til bare (solbrændte) ben og kjole/nederdel/shorts eller allerede nu med jeans. Jeg har samlet et par af mine favoritter. De fås alle hos Asos og jeg har selvfølgelig et par på vej til mig selv også ;-) Der er INGEN affiliatelinks i indlæget og de fås formentlig også andre steder end Asos, synes bare det er så dejligt nemt med den gratis fragt (og alle de andre ting man lige kan snige i kruven ved samme lejlighed, ahem...)

One of the absolute musthaves of this Spring and Summer is a pair of tennis inspired sneakers. They are perfect for (tanned) legs and a skirt/dress/shorts or right now with jeans. I have made a little collage of sme of my favorites here :-) You can get them all at fabulous shoe-section at Asos ;-)



Dem fra Lacoste er på vej til mig. Da jeg var barn i 80'ern og Lacoste var det hotteste, nægtede mine forældre at betale SÅ mange penge for en lille stofkrokodille, jeg måtte nøjes med en kopi med en fisk på :-D Så jeg må tage revance nu, 25 år senere ;-)

The sneakers from Lacoste is on their way to me. When I was a kid in the 80ies and Lacoste was the bomb, my parents refused to pay THAT much money for a polo-shirt and I had to wear a copy with a fish instead of a crocodile :-D 25 years later, I will get that damn crocodile ;-)

/Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar