torsdag den 28. maj 2015

Throw back Thursday - Junarose Photo shoot

Hej med jer,

(English below)

I sidste måned var jeg på photo shoot med det skønne Junarose team. De skulle skyde A/W kollektionen, men den er jo hemmelig indtil videre, så den må I vente lidt med at få et sneak peek på.

I stedet kan I få lov til at kigge lidt på (og muligvis shoppe ;-)) mine style picks fra den nuværende kollektion. Jeg stylede nemlig to outfits som kan købes lige nu. De er så smukt vist frem af Kira, som er Junaroses lookbook model.

Last month I was on a photo shoot with the lovely Junarose team. They were shooting the A/W collection, but as that is a secret a while longer, you will have to wait to get a sneak peek of that.

Instead you kan have a look (and possibly shop ;-)) my style picks from the current collection. I styled two outfits that can be bought right now. They are so beautifully displayed on Kira, who is Junarose's lookbook model.

Daisy print dress - Junarose (sold out at Junarose.com, but get it at Asos!) // Denim vest - Junarose // Shoes, socks and bracelets - Asos 



Fake leather jacket - Junarose // Lace and knit top - Junarose // Grey denim jeans - Junarose // Shoes and necklace - Asos
 
 
Junarose har snart eksisteret i 2 år, og jeg synes virkelig de er kommet stærkt ind og bliver ved med at udfordre plus size markedet. Jeg er vild med de mange muligheder Junarose tilbyder. Der er virkelig noget for enhver smag og til rigtigt gode priser :-) (Jeg bliver IKKE betalt for dette indlæg, jeg er bare begejstret :-D)
 
I love the many possibilities Junarose offers. They really do offer something for every taste and at very affordable prices :-) (I am not paid to write this post, I am just that excited! ;-))
 
- Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar