tirsdag den 19. maj 2015

OOTD - Navy stripes

Hej med jer,

(post in Danish only)

Jeg har i et stykke tid, som nogle af jer nok har bemærket, arbejdet sammen med Lahme® og VRS Fashion, så jeg kan vise jer alt det lækre tøj, som du kan købe i dit supermarked (Bilka og Føtex). Er det ikke fantastisk: mode og mad på samme sted. To ting, der ligger mit hjerte nær :-D

Jeg synes faktisk at kvaliteten er virkelig god og VRS Fashion, som jo fornyligt har relanceret deres brand, har virkelig styr på deres trends, så vi kan få moderigtigt tøj i en rimelig kvalitet. Det er jo lidt billigere tøj og derfor kan man jo ikke forvente tip-top luksus materialer, men det kan sagtens måle sig med mærker som HM+ og New Look Inspire :-)

I den seneste pakke, fik jeg dette fantastiske sæt! Jeg ELSKER jo blå/hvid-stribede ting, så det ramte helt plet. Og både detaljerne, snittet og kvaliteten i dette sæt er helt i top. Og det er så lækkert at have på. Glæder mig meget til det bliver varmt nok til bare ben, så jeg kan have det på hele tiden :-)

 Stribet sæt fra VRS Fashion (fås hos Bilka pt, set i Fields i København 19.05.2015) // Navy tank top - HM // Hvide sneakers - Lacoste @ Asos



 

Nar man gå med sæt, så kan det nemt virke lidt formelt. Det kan fikses ved at tage sneakers på til i stedet for stiletter, feks. Et par røde ballerinaer ville dog også være rigtigt fint :-) 

- Karina

1 kommentar:

  1. Hallo,Ciao Karina,
    Great...nice photos and Your navy-stripes outfit is so Chic...so charming...so Fabolous on You...it makes shining Your charisma...cheers!
    greetings

    SvarSlet