lørdag den 3. marts 2012

My Saturday...

Hej med jer / Hi guys

(English below)

Jeg tænkte det ville være så hyggeligt at tage jer med ud i København på sådan en dejlig lørdag ;-) Min dag i billeder herunder.

I thought I would take you with me around Copenhagen on this beautiful Saturday :-) My day in pictures below.

 Snupper cyklen. Skal jo på posthuset og returnere Boucle jakken fra Dorothy Perkins // I jump on my bike, need to go to the Post office to return the Boucle jacket from Dorothy Perkins

 Mit lokal posthus (de kender mig vældig god here! ;-)) // My local post office (they know me oh so well here ;-))

 Stemningsbilleder fra mit hood (Nordvest/Nørrebro) // Mood pictures from my hood

  Stemningsbilleder fra mit hood (Nordvest/Nørrebro) // Mood pictures from my hood

 Cool grafitti 

 Den gamle station på Lygten, bruges nu til kulturelle arrangementer // An old train station, now used for cultural events

 Den "nye" station, meget art deco // The "new" station, very art deco

 Der er masser af dejlige specialbutikker // There is a lot of great speciality stores

 Den multikulturelle indflydelse på Nørrebro // The multicultural influences on "Nørrebro"

 Mig i bussen - iført min nye trench coat // Me on the bus - wearing my new trench coat

 Reklame for udstillingen "Nothern Women in Chanel" - Den skal jeg se! // Add for the exhibition "Nothern Women in Chanel" - Must go see it!

 Træer i farverig strik og pompomer // Trees wearing colourful knit and pompoms
 
 Mannequin hos H&M - Nude, pailetter og stramme sorte bukser = Jeg synes godt om! // Mannequin at H&M - Nude, sequins and balck slimfit pants = I like!

 By Malene Birger i Illums - smukke grønne farver // By Malene Birger at Illums - beautiful green colours

 By Malene Birger - Pink, striber og slangeprint. Meget fin kombination // By Malene Birger - Pink, stribes and snakeprint. Very cool combination

 By Malene Birger vindue // By Malene Birger window

 Statement oufit fra Adidas - synes sølvlæderjakken med vinger på ryggen er cool, meget rock 'n' roll // Statement outfit from Adidas - I think the silver leather jacket with wings in the back is cool, very rock 'n' roll

 Louboutin butikken i København - Må eje et par en dag! // Louboutin store in Copenhagen - Must own a pair some day!

 Måske det skal være disse? ;-) // Maybe these babies?!

 Jeg endte med at komme hjem med en pose fra Julie Sandlau... // Ended up with a bag from Julie Sandlau...


Disse var i posen // These where in the bag

- Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar