onsdag den 28. november 2012

OOTN - Featuring Jennifer Lopez for Kohl's

Hej med jer,

(English summary below)

Åh, denne her årstid er bare en bloggers mareridt! Lyset er konstant dårligt og hvis man på nogen måde skal fange lidt lys, så er det mellem 9.30 og 15.30, og der er jeg jo på job, i et ikke helt så blogvenligt miljø ;-)

Nåh, men for nogle uger siden (ja, måske nærmere en måned!) tog jeg altså disse før en aften ude med nogle tøser. Det er et køb fra min USA tur, det er Jennifer Lopez for Kohl's. Jeg anede ikke at JLO lavede tøj for Kohl's, ej heller anede jeg at den var fra Jennifer Lopez da jeg hev den ned fra bøjlen, løb op til kassen og betalte for den, mens min kollega lige kiggede efter en ekstra kuffert til hjemturens overvægt ;-) Den blev ikke prøvet på eller noget, jeg blev bare vild med mønsteret og snittet og satsede på jeg kunne passe den. Det kunne jeg! Heldigt jeg er en mester i netshopping, hvor man jo aldrig prøvet tøjet inden køb ;-)

Oh, this time a year, is a Danish blogger's worst night mare! The light is constantly bad and if you should have just a little chance of decent lighting, it is between 9.30 and 3.30, where I am at work in a not so blogger friendly environment ;-)

Oh well, a couple of weeks ago (or maybe a month even) I took these pics before an evening out with some girl friends. It is a buy from my trip to the US, it is a Jennifer Lopez for Kohl's. I had no idea JLO had a line for Kohl's, nor did I realise it before I had pulled it from the rack, run up to register and paid for it, while my colleague was looking for an extra suitcase for her shopping for the trip home ;-) I didn't have time to try it on, but just fell in love with the print and the colours and I chanced it. It fit perfectly!


Dress - Jennifer Lopez for Kohl's // Purple/burgundy peeptoes - New Look (ca. 2010) // Necklace - Second Female // Bracelet - By Frigg // Ring - HM





Det er svært at se på billederne, men skoene har faktisk PRÆCIS samme farve som mønsteret i kjolen. Åh, jeg er en sucker for ting der matcher ;-)

It is difficult to see in the pictures, but the shoes is an EXACT match to the colours in the print. Oh, I am such a sucker for matching items ;-)

-Karina

1 kommentar:

  1. I know exactly the problems with the lighting - I have the same. It's almost impossible to take good pictures here in Copenhagen at the moment. Well today there was a little sunshine :) And if not enough light, colours look weird and pictures can easily get blurry - unless you have spent a lot of money on a good external flash. Anyways - your pictures look lovely, and I love the dress. Wish I'd get around as much as you do :)

    SvarSlet