mandag den 5. november 2012

OOTD - All black

Hej med jer,

(English summary below)

Så er jeg gået i vinter-mode. Farver: vi ses til foråret! ;-) Eller nej, jeg vil da nok se om ikke jeg kan få lidt navy og grå ind mellem det sorte, måske lidt bordeaux, men det er vist også hvad det kan blive til pt.

Som sagt har jeg tabt mig en del. 14 kilo for at være præcis. Det er med blandede følelser, for det betyder jo at jeg ikke længere kan passe mit tøj! Derfor vil I nok se en lidt mindre eksperimenterende blogger det næste stykke tid, da jeg ikke vil shoppe så meget som før.

Den sorte strikkjole her er fra sidste år og fra Asos (almindelig linie, str. 46). Jeg elsker vandfaldsryggen og den frække detalje med huller til tommelfingrene. Det gør den rå og sexet samtidig, præcis som jeg kan lide det! ;-) Her har jeg stylet den med mine Steve Madden sneaker wedges, for et mere casual hverdagslook.

I have officially gone into winter mode. Colours: see you next spring! ;-) Ok, I will try and squeeze in a little navy blue, gray and maybe the occasional burgundy, but otherwise black is my colour at the moment. 

As mentioned, I have lost some weight. 14 kg/30 Lbs to be exact. It is with mixed feelings, because I can no longer fit into my clothes! So you will probably see a blogger that is a little less experimental for a while as I will no longer shop as much as before. 

The black knit dress I am wearing here is from last year and from Asos (main line size UK18). I love the low back and the cute detail with the thumb hole. Sexy but edgey, just the way I like it! ;-) I have styled it with my Steve Madden sneaker wedges for a cool, casual everyday look. 

 Black knit dress - Asos // Black statement necklace - Second Female // Tights (two pairs to make them non see thru) - local supermarket // Hilight sneaker wedges - Steve Madden




 Over knuckle rings - Moss Copenhagen

Black statement necklace - Second Female

 Earrings - Pilgrim

   Earrings - Pilgrim

Når jeg går i sort med sort, så sørger jeg altid for at der er mange interessante detaljer. Det kan man gøre ved at mikse mange forskellige materialer, strik, læder, blonder, denim, pels, osv. Det bryder det sorte lidt og gør outfittet mere interessant. Faktisk er det sværere at style et helt sort outfit end et med farver, netop fordi farverne kan stå mere alene.

When I wear all black, I always make sure that there are many interesting details to my outfit. You can do it by mixing different textures; knit, leather, lace, denim, fur, etc. It helps break up the black a little and keep the outfit interesting.In my opinion it is much more difficult to style an all black outfit than a colourful one, because the black needs a lot more help. 

-Karina

6 kommentarer:

  1. you look great!! Love the shoes with the dress!
    What is your goal with losing weight? Ive just started myself last week. I have size 48 and i would love to down to a size 44. Nothing wrong with 48 but i was getting myself in the way. I wasnt happy anymore.

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks, Ellen :-) I agree, nothing wrong with a size 48, I have learned to love my body at any size, but I felt that it was time to focus a little on my self and make sure that I could keep my good health in the future as well. My goal is a size 42. I was very skinny 10 years ago (after a big weight loss) I was a size 34-36 and my body did not appreciate that. I am a curvy girl and I am the happiest when I am a little soft ;-)

      Slet
  2. love the dress and the earrings :) Looking great as always! xoxo Tini

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  4. Hvor er du fin :) Flot outfit :)

    SvarSlet