onsdag den 12. februar 2014

OOTD - JUNAROSE #7 - Valentine's challenge

Hej med jer,

(English below)

Så er vi noget til mit 7. JUNAROSE outfit! Denne gang udfordrede de skønne piger mig til at vælge mine Valentine's favoritter. Og selvom Valentine's Dag jo virkelig ikke er noget vi går op i i Danmark, så er jeg jo ikke bleg for at stadse mig ud til alle slags lejligheder, så jeg tog imod udfordringen ;-)

Jeg lavede to forskellige outfits, det ene casual til en tur i biffen eller på café med kæresten (eller tøserne!) og det andet lidt mere dressed up til en tur på restaurant eller til en drink. Begge outfits er bygget op om den samme skønne PU jakke. Jeg elsker når man kan bruge et enkelt item på mange forskellige måder.

It is time for my 7th JUNAROSE outftit! This time the JUNAROSE girls challenged me to pick my Valentine's favorites. And even though Valentine's Day is really not a big deal in Denmark, I am not one to shy away for occasion to dress up so I accepted the challenge! ;-)

I styled two different outfits, a casual one for a movie date or a casual dinner with the BF (or the girls!) and more dressed up outfit for a fancy restaurant or a drink. I based both outfits around the same (p)leather jacket. I love when an item can bee worn in many different ways.


 Ree short PU Jacket - JUNAROSE // Double Head S/S Top - JUNAROSE // Plumeria jeans - Carmakoma // Nicolai necklace - JUNAROSE // Fringe boots - H&M



Ree short PU Jacket - JUNAROSE //  Bach S/S Short dress - JUNAROSE // Nicolai necklace - JUNAROSE // Fringe boots - H&M // Lips - Ruby Woo by MAC
 

  Glædelige Valentines Dag derude! <3 // Happy V Day out there! <3

- Karina


2 kommentarer: