søndag den 17. august 2014

OOTD - JUNAROSE #12

Hej med jer,

(English below)

Dette indlæg skal handle om mine favorit jeans fra JUNAROSE. De hedder "Bird" og fås i et utal af farver og vaske, med eller uden huller :-) Modellen er lavtaljet og umiddelbart skulle man ikke tro det virkede til plus sizes (pga. overhængende fare for at lave den såkaldte "muffintop, ja, der hvor dellen vælter ucharmerende ud over buksekanten!) men denne model virker altså! Ja, jeg kan jo kun tale for mig selv; men jeg elsker dem! Ok, en lille shapetop hjælper selvfølgelig lidt ekstra med at holde sagerne inde, men det er jo tilfældet med det meste tøj ;-)

This post is about my favorit jeans model from JUNAROSE. They are called "Bird" and they are available in a number of colours and washes. The model has a low waist, something you would not think was great for plus sizes (because of the imminent danger of the "muffintop", yes, where your roll is, very uncharmingly, making its way out over the waistband!) But this model works! I can only speak for myself; but I love them! Ok, a little shapewear top is always helpful, but that is the case with all clothes if you ask me ;-)


 Jeans "Bird" - JUNAROSE // White chiffon top - Boohoo Plus // Pearl necklace - Glitter (similar here) // Nude sandals - New Look (similar here)



Har I testet JUNAROSEs jeans? Hvad synes I?

Have you testet JUNAROSE's jeans? What do you think?

- Karina

3 kommentarer:

  1. Awesome Jeans. Maybe I will try them.

    SvarSlet
  2. Junarose bukserne sidder af helt vildt dårligt på mig. Store hofter og pæn talje. De ryger ned. Jeg har prøver flere forskellige modeller. Lidt ærgerlig der ikke er så mange modeller i butikkerne, så man kan prøve sig frem.
    Mvh
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette,

      Det er irriterende! Sådan har jeg det også med et par andre mærker, men disse sidder altså bare :-) Sådan er vores kroppe jo så forskellige. Jeg håber du har fundet et mærke der virker for dig!

      - Karina

      Slet