søndag den 10. august 2014

Unspoken Fiction - Carmakoma SS15

Hej med jer,

(English below)

Her kommer endnu et indlæg om modeugen der startede med dette fantastiske show sidste weekend. Jeg fik desværre kun et par brugbare billeder selv, så jeg måtte lige vente på de officielle. Som også er meget bedre, for de er taget af Carmakoma's faste fotograf Lars Wahl.

Here is another post about Copenhagen fashion week that was kicked off with this amazing show last weekend. Unfortunately I didn't get enough usable pictures, so I had to wait for the official pictures. But thay are much better anyway, thay are all by Carmakoma's regular photographer Lars Wahl.








Vanen tro viste Carmakoma smukke designs, flotte prints og luksuriøse detaljer. Jeg bliver aldrig træt af det smukke Carmakoma univers og kunne som altid se mig selv i det hele (plus/minus et par guldtrusser ;-))

Som noget nyt viste Carmakoma et sneakpeak på deres nye Denim collection (billede 2 og 3) som lover godt. Jeg glæder mig til at se resten, men vi må desværre vente til foråret. Der kommer også en badetøjsserie som jeg virkelig glæder mig til.

As usual Carmakoma showed beautiful designs, great prints and luxurious details on the runway. I will never get tired of the Carmakoma universe and I could see myself in every one of the pieces. 

Carmakoma also gave us a sneakpeak of their new denim collection (pic 2 and 3) that really looks good! I cannot wait to see the rest, although we will have to wait until Spring. Where we will also see a new swimsuit line, that I am really looking forward to.

- Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar