søndag den 24. august 2014

OOTD - White lace and Denim

Hej med jer,

(English below)

Her er et outfit fra sidste uge, hvor vejret jo stadig var skønt! Hvid er virkelig en farve jeg har brugt meget her over sommeren. Jeg har specielt mikset med navy og denim for et fint sommerligt udtryk.

I dette outfit har jeg blandet en sød hvid blondenederdel med den fine rå denimjakke. Jeg synes de spiller rigtigt fint sammen. Og den jakke altså! Ikke sært at alle de australske bloggere elsker den!

Here is an outfit from last week, were the weather was still nice and the summer had not left! White is a colour I have used very much this summer. I have especially mixed it with navy and denim for a nice and summery look. 

In this outfit, I have mixed a cute white lace skirt with the nice edgy denim jacket. I think they complement each other very well. And that jacket! No wonder that all the Aussie bloggers love it so much!

 Studded denim jacket - 17 Sundays (gifted for review)// White lace skirt - HM+ // White tank - H&M // White sandals - New Look
 The jacket can been worn closed or open. I like how it accentuates the waist when closed. It is very tailored, but still soft and stretchy. 


17 Sundays er et australsk mærke og jeg er helt forelsket i deres fine afslappede univers. De sender til Danmark fra deres hjemmeside, men det er jo desværre ikke helt så enkelt med told, osv. Jeg har dog hørt rygter om at 17 Sundays snart er på vej til en europæisk hjemmeside, så vi nemmere kan få fingre i det! Jeg skal nok lade jer vide, når jeg ved mere :-)

17 Sundays is an Australian brand and I am totally in love with their pretty, but relaxed Universe. They do ship to Europe from their webshop, but for many countries there will be an import tax, etc. I have though, heard rumours that 17 Sundays will be available on an EU website soon! I will keep you updated, as soon as I know more :-)

- Karina

1 kommentar: