tirsdag den 30. oktober 2012

OOTD - Black 'n' yellow

Hej med jer,

(English summary below)

Her er et outfit fra sidste uge. I har faktisk set alle komponenterne før, men her er de sat sammen på en ny måde. Det er sådan et outfit jeg går rigtigt meget i her i efteråret. Nemt, men pænt. Støvlerne er så skønne med en god chunky hæl og dejligt lange. Den neongule halskæde giver lige lidt ekstra til det helt sorte tøj.

An outfit from last week. You have seen all of the pieces before but here I have put them together in a new way. This is the kind of outfit I wear a lot during the fall. Easy but nice. The boots are so great with a good chunky heel and nice an long. The neon yellow necklace gives the all black outfit an extra something.

 Black shirt dress - Carmakoma // Black boots - Duoboots.com // Belt - Carmakoma // Necklace - Second Female








Støvlerne er fra sidste år, men de skal holde i år også :-) Jeg snupper over-knee et år til! Skal I have nye støvler i år? Hvis ja, hvilke går i efter?

The boots are from last year, but they need to last this season as well :-) So I will take another season on over-knee boots! Are you going to get new boots this year? If yes, what style are you going for?

-Karina

7 kommentarer:

  1. Hej! Det ser rigtig godt ud!
    Bæltet giver dig en flot talje, hvilket fik mig til at tænke på om du er begyndt at tabe dig? - hvis ja, hvordan går det med det? :)

    SvarSlet
  2. Er vild med bæltet, sådan et burde jeg også skaffe mig. Hvis du i øvrigt har lidt bælter etc. også, du ikke går med mere, så må du gerne tage dem med til loppemarkedet :)
    Til genegæld har jeg aldrig været fan af overknee-støvler. Men det er jo smag og behag. Og de høje chunky hæle er heller ikke lige mig, men det skyldes måske også min højde og at jeg generelt ikke går meget med hæl... Hvis, så er det bare 3-4 cm.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har bestemt bælter jeg ikke går med og de kommer alle med til loppemarkedet ;-) Jeg er faktisk slet ikke så god til bælter, dette er helt sikkert det bedste jeg har :-)

      Slet
  3. Thanks Annika :-)

    Ja, Mette, jeg er begyndt at tabe mig :-) Jeg har tabt 13 kilo (på 14 uger) så det går faktisk rigtigt godt. Jeg går og tumler lidt med et indlæg omkring det hele som gerne skulle komme snarest.
    -Karina

    SvarSlet
  4. You are so so beautiful babe and i love the height of these boots with that dress! i want to meet you come to Australia!! ;-) xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks babe! Promise, I will let you know if I am ever in Australia again, then you need to take me out shopping and/or for drinks! ;-)

      -Karina

      Slet