fredag den 21. december 2012

OOTD - Uniform

Hej med jer,

(English summary below)

Kender I det med at man i perioder sværger til én bestemt slags outfit? Det gør jeg lige i øjeblikket. Man kan stort set altid se mig i jeans/nederdel, enkel tee og biker jakke. Ja, ok, så pifter jeg lidt op med tørklæder, halskæder eller andre accessories, men det er altså min standard uniform pt ;-) .

Nederdelen i dette OOTD er ny og fra Carmakoma. Jeg har længe luret på den, men så var den pludselig udsolgt (i min størrelse) og jeg panikkede! For det var da NU jeg måtte have den. Jeg fandt den heldigvis i en fysisk butik: Venus og Mars XL i Rødovre Centrum, som har et pænt udvalg af Carmakoma. Der er bare ikke noget der slår en klassisk sort nederdel i god kvalitet og min "Rosie" ligeledes fra Carmakoma er blevet for stor (og har fået et nyt hjem hos én sød læser der kom forbi til vores loppemarked :-)).

Francolin kan helt sikkert anbefales, hvis du skal bruge en sort nederdel, der er lidt mere end bare lige op og ned. Den har fine draperinger, som falder så flot og snittet der virkelig fremhæver dine kurver. Ja, jeg tror jeg skal have den i alle farverne! ;-)

Do you know those periods where you keep ending up in variations of the same outfit? I am there at the moment. I almost always wear jeans/a skirt, a simple tee and a biker jacket. Ok, then I try to spice it up a bit with scarves, a necklace or other accessories, but it is really my standard uniform at the moment ;-)

The skirt is new and from Carmakoma. I have had my eye on it for a while, but suddenly it was sold out in my size and I panicked, because NOW I wanted it ;-) Found it in a store and bought it right away. There is really nothing better than a classic black skirt in a good quality and my "Rosie" is too big now.

I can definitely recommend Francolin, if you need a black skirt that is just a little bit more than a pencilskirt. It has very nice drapings and the cut is just made to accentuate your curves. I think I am going to get this skirt in every available colour! ;-)


 Skirt "Francolin" - Lab 27 by Carmakoma // Biker jacket "Anso" - Gina Tricot // Tee - H&M // Necklace - Anna Della Russo for H&M // Wedges (yes, you probably know by now where they are from ;-) I just love them so much!) // Head over heels @ Dorothy Perkins // Overknee socks - H&M




 -Karina

4 kommentarer:

  1. Lækkert outfit!

    Jeg har et spørgsmål angående nederdelet, faktisk. Er dit indtryk at stoffet ikke er sådan et stof, der giver sig, når man har brugt det og vasket det et par gange? Jeg har nemlig et nederdel fra Carmakoma (ganske vist i blonde-stof), der slet ikke gider sidde pænt længere, synes jeg. Fordi stoffet nægter at sætte sig tilbage til udgangspunktet igen. Giver mit spørgsmål overhovedet mening? Det håber jeg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Malene,

      nej, slet ikke! Det er virkelig tykt lækker stof der bare holder formen. Jeg har andre nederdele (fra HM, New Look og så videre) i jersey hvor de helt har mistet formen efter en time, og helt giver op efter et par vaske, men ikke denne. Den har været vasket tre gange nu og den er ligesom ny.

      Den kan helt sikkert anbefales :-)

      -Karina

      Slet