onsdag den 1. maj 2013

My favorite beauty tips - Dry Shampoo

Hej med jer,

(English below),

En ny serie her på bloggen, som jo ikke er en beauty blog, men mode og beauty hører jo lidt sammen, ikke? ;-) Hvor jeg vil vise jer nogle af mine yndlings produkter og dele et par af mine skønhedshemmeligheder med jer.

A new series on the blog, which is not beauty blog, but fashion and beauty is so good together, right? ;-) I want to show you a couple of my favorite products beauty secrets.

Denne gang handler det om vidundermidlet: Tørshampoo. Jeg er vild med konceptet om et produkt der gør håret frisk og lækkert uden at man behøver at vaske det for tit. Hårvask slider jo på håret og med lyst, farvet hår, ville jeg gerne skære ned på mine hårvaske, så jeg kan bevare et sundt og flot hår.

Jeg har prøvet en del tørshampooer gennem tiden, men ingen der rigtigt gjorde noget for mit hår. Men så prøvede jeg Batiste, som er en gammel klassiker, dog i ny inpakning ;-) Den er helt fantastisk (siger jeg af egen fri vilje, dette indlæg er ikke sponsoreret) og gør at jeg kan nøjes med at vaske mit hår hver 3. dag. Før vaskede jeg det hver 2. og allerede på slutningen af 2. dagen, føltes det lettere fedtet. Det er slut! Nu føles det skønt og nyvasket hele tiden og faktisk giver det fylde til mit fine skandinaviske hår. Hvad mere kan man ønske sig? Måske at produktet er til at betale? Check! Det kan bestilles hos Asos som jo har gratis fragt og alt muligt. 

Jeg bruger for det meste den med blomsterne, den synes jeg dufter bedst, men de fleste af dem har nøjagtig samme egenskab, de dufter bare forskelligt.
Dog findes der en variant til extra volumen (som jeg ikke er så vild med. Den giver volumen ja, men fedter også håret lidt). Og så dem med "farve" der er til mørkt hår, så man ikke kan se det lyse pudder i hovedbunden. Den har jeg ikke prøvet.

This time it is about the wonder product: dry shampoo. I love the concept, a product that keeps the hair fresh without having to wash it too often. Washing you hair to often will wear on your hair and as my hair is bleached, I was keen on cutting down on the washing to keep it healthy and beautiful.

I have tried a great deal of dry shampoos and hair powder throughout the years, but none of them really did anything good for my hair. But then I tried Batiste, which is a true classic. It is fantastic (I say without being paid for it. This post is not sponsored in any way). I have cut my hair washes down to every third day, instead of every second as I did before. And my hair feels so great all the time. Before it was a little dull already in the end of the second day, now it feels light and fresh. And it adds a little extra volume to my fine, Scandinavian hair. What more could you want? Maybe an affordable price? Check! You can get it at Asos where shipping is free (shipping of aerosols are not applicable to all countries, so check the website to see if they ship to your country) 

I mostly use the one with the pink flowers "Blush", as I like the smell, but most of them have the exact same texture. Though there is a version for extra volume, that I am not that fond of, it makes my hair a little greasy and a couple of versions for dark hair, so the powder doesn't show.
The many different versions of the Batiste Dry Shampoo

Som I kan høre, can jeg slet ikke få armene ned! Det er simpelthen et fantastisk produkt. Har I prøvet det?

As you can hear, I cannot stop raving about the greatness that is this product! Have you tried it? 

-Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar