søndag den 26. maj 2013

White Weeks 1 - The classic white tee

Hej med jer,

(English below), 

Første afsnit i min lille serie om hvidt tøj, viser en klassiker, nemlig den simple hvide t-shirt. Den er en basic i mit klædeskab og jeg bruger den ufattelig meget. Den er god til jeans, som her men også til nederdel eller shorts. Den kan bruges med en blazer til at opgradere looket lidt eller med en cardigan eller læderjakke for et mere casual look. Den hvide tee findes i mange forskellige udgave, her har jeg dog valgt den helt klassiske med V hals. I et senere indlæg vil jeg vise en anden udgave af en hvid t-shirt også.

First post in my mini-series on white pieces, shows of a classic, the simple white tee. It is a stable in y wardrobe and I use it a lot. It is great with jeans, but also great with a skirt and shorts. It can be worn with a blazer to upgrade the look a bit or with a cardigan og leatherjacket for a more casual look. The white tee comes in many shapes, but here I have choses the classic V neck version. In a later post, I am going to show you another version as well. 

White tee - H&M // White/navy striped biker jacket - Dororthy Perkins // Skinny Jeans - Asos // Boots - Skoringen // Belt - Dorothy Perkins // Necklace - Second Female




Den hvide t-shirt er en sikker måde at få hvidt ind i sin garderobe, den kan kombineres med andre farver og dermed bruges som "bunden". Om vinteren ville jeg typisk bruge en sort t-shirt (eller anden overdel) som "bund", men her om sommeren synes jeg hvid er mere passende. Den hvide t-shirt er helt perfekt til klassiske mørke jeans og med disse to stykker kan man komme langt og kombineret med accessories, sko og jakker kan de varieres i det uendelige.

The white tee is a safe way of getting a little white in to your wardrobe, it can be combined with other colours and just be used as the "base". In the winter I would typically use a black tee/top as the "base", but in the Summe, I think white is more suitable. The white tee is a perfect match with a pair of classic dark jeans og with these two pieces you can go a long way, because combined with accessories, shoes and jackets they can be varied in so many ways. 

-Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar