fredag den 13. september 2013

OOTD - Red and Grey

Hej med jer,

(English below)

Her er lige et hurtigt outfit fra denne uge, som jeg virkelig bruger meget. Det er et af mine favoritter for tiden. En ikke overraskende kombination af: jeans og jakke ;-)

Blazeren er en skøn bouclé kvalitet i rød/hvid/grå (og med et lidt touch af sølv). Den er fra J by Jasper Conran og købt under udsalget her for et par måneder siden. Jeg er vild med at sætte den til de seje jeans med de grove lynlåse fra Carmakoma (Plumeria) og et par fede stilletter. Pænt men råt ;-)

Just a quick OOTD from earlier this week. An outfit I really wear a lot at the moment. A not so suprising combination: jeans and a jacket ;-)

The jacket is from J by Jasper Conran (Debenhams). I love styling it with the cool, edgy jeans (Plumeria) from Carmakoma with the course zippers and a pair of great stillettos. Pretty yet edgy ;-)

Jacket - J by Jasper Conran // Jeans - Carmakoma // Snakeskin heels - Jette Riis // White lace detail tee - H&M // Bracelet - Unknown




- Karina

7 kommentarer:

  1. Love the combo, great way of combining grey (my least faro colour).

    www.journey2fashion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Kære Karina
    Du er så en dejlige kvinde!
    Jeg elsker dine Outfits og dine Style.
    Kh fra Schweiz, Sarah

    SvarSlet
  3. Hej Karina
    Hvor køber du mærket jakken er i?
    Vh Maiken

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg køber det i Magasin, Maiken. Den der ligger i Fields (i KBH) har et stort udvalg af J by Jasper Conran. Og ellers når jeg er i London (hos Debenhams).

      -Karina

      Slet
  4. the jacket is amazing. i like the color.
    you looks great.

    xoxo

    SvarSlet