søndag den 21. oktober 2012

Casual Sunday

Hej med jer,

(English summary below)

Længe siden! Jeg skylder vist et par indlæg ;-) Ville gerne have lavet et NYC indlæg til jer, men besluttede i sidste øjeblik at lade kameraet blive hjemme, dårlig blogger, jeg ved, men jeg skulle slæbe på så meget andet. De af jer der følger mig på Instagram (@copenhagencurves) fik dog en lille smag på turen.

Nåh, men jeg er tilbage med et OOTD her fra en søndag hvor jeg MÅTTE lidt ud, efter jeg har ligget syg de sidste par dage. Det er helt casual (så casual det i hvert fald bliver for mig) med jeans og sneakers (mine nye Steve Madden Hilights fra NYC).

Long time no see! I believe I owe you a couple of posts ;-) Back from NYC, but without a photo storm. Left me camera at home and there was no time either to run around playing fashion blogger/photo tourist. 

I am back with an OOTD from today. I have been sick the past couple of days, so I just had to get out a little. It is total casual (as casual as it gets for me) with jeans and sneakers (my new Steve Madden Hilights from NYC). 

 Grey skinny jeans - Dorothy Perkins // Pink cardigan - H&M // White tank - H&M // Pink/grey scarf - Black Lily // Pink/grey Hilight wedge sneakers - Steve Madden





-Karina


3 kommentarer:

  1. wonderful colour-combination. i like that outfit!

    SvarSlet
  2. Fint outfit! Jeg elsker dine grå jeans, de er lige tilpas i farven - ikke for lyse, ikke for mørke. Kan du finde dem på DP eller huske deres navn? Hvordan er de desuden i str? :-)

    SvarSlet
  3. Thanks girls :-)

    De hedder Bailey, og kan fås i to grå nuancer, denne er dog (dark grey) er dog udsolgt. Men jeg synes nu ikke de andre (mid grey) er så langt fra i farven: http://www.dorothyperkins.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=1&viewAllFlag=&catalogId=33053&storeId=12552&productId=4849777&langId=-1&sort_field=Relevance&categoryId=208655&parent_categoryId=208600&pageSize=20&refinements=Colour{1}~[grey]&noOfRefinements=1

    -Karina

    SvarSlet