mandag den 29. oktober 2012

Plus size clothes sale - Copenhagen

Hej med jer,

(post for my Danish readers, about a plus size clothing sale in Copenhagen)

Så er det blevet tid til endnu et plus size loppemarked. Som sidst holdes det i samarbejde med Sticky Sweet Danish, Miss Cherry Lipz, en veninde fra Zizzi og et par af de smukke Carmakoma modeller (som bla. har en masser lækkerier fra Carmakoma).

Datoen er 24. November, 11-16 og adressen er Dybbølsgade 20, 1721 København V (det er 5 minutter fra Dybbølsbro Station, hvis I kommer med toget). Meld jer gerne til på Facebook, så vi har et overblik over hvor mange der kommer.

Der bliver masser af lækkert tøj i størrelserne 44-56, mærkerne vil bla. være: Carmakoma, Dorothy Perkins, Asos Curve, Zizzi, Zay, HM+, osv.

Jeg vil tage en masse personlige favoritter med, som nu "desværre" er blevet for store. Herunder er et par af de ting, der vil være at finde. Og hvis der er andre ting i har set her på bloggen, som kunne have interesse, så sig gerne til, så skal jeg overveje om det også skal med ;-)


 Den prikkede kjole fra Carmakoma

 Mine højt elskede Leo jeans fra Asos Curve!
 
De mørkeblå skinny jeans fra Levis

Den neongule top fra New Look Inspire

Og mange flere gode sager. Så jeg håber at se jer dér til god shopping og en lille sludder :-)

-Karina

7 kommentarer:

  1. Hi! Have you ever bought Carmakoma pants? (not leggings) Do they stretch some? Should I get them a little tighter? Thanks! You always look so great in everything you wear!!!!! I wish I looked as nice. -kristy

    SvarSlet
  2. Thank you Kristy :-)

    There is usually stretch in most Carmakoma's pants styles, so yes, they do stretch some. If you are buying from the new collection, they have made exact measurements for each item, so it should be a little easier to judge the individual style.

    Good luck
    -Karina

    SvarSlet
  3. Hvad skal du have for dine levis? ;-)
    Har du tabt dig siden du ikke kan passe det? ;-)

    SvarSlet
  4. Hej Tina,

    Ja, jeg har tabt mig 13 kilo indtil videre, så alle mine bukser er for store :-) Levis'ne koster 100 kr. De er en str. US 20 (som er en 50), der er ikke stretch i, så jeg skulle en str. op fra min normale 48 ;-)

    -Karina

    SvarSlet
  5. Det er da super flot søde Karina :o)
    Kan jeg købe Levis' ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan vi godt finde ud af :-) Du kan lige skrive til min mail eller på FB, så vender jeg tilbage, jeg er ude at rejse resten af denne uge.

      -Karina

      Slet