onsdag den 24. april 2013

OOTD 240413 - Graphic print blazer

Hej med jer,

(English below)

Her er et outfit fra forleden, som jeg har haft på ret ofte siden jeg købte blazeren. Og nederdelen er jo en gammel kending! For søren, jeg har haft den på meget. I hvert fald to gange om ugen, det er virkelig et godt køb, som jeg godt vil anbefale til alle!

Blazeren faldt jeg med det samme for da jeg så den i H&M for en måneds tid siden. Farverne er jo helt perfekte og har været mine yndlings gennem hele vinteren og jeg er ikke helt færdig med dem endnu ;-)

Here is an outfit from the other day, which I have worn very often, since I bought the blazer. And the skirt is an old favorite! I have worn it SO much already. At least twice a week, a really great buy that I will recommend to everybody! 

The blazer I fell in love with as soon as I layed eyes on it in H&M a month ago. The colours are my favorites from the past season and I am not quite done with them yet ;-)

 Graphic print blazer - H&M // Francolin Skirt - Carmakoma // Tee - H&M // Boots - B&Co // Necklace - Second Female // Arm cuff - H&M



 Perfect colour combo! :-)

Leather snake skin and mega stud cuff - H&M

-Karina

2 kommentarer: