mandag den 1. april 2013

OOTD - Paintdrops and Leather

Hej med jer,

(English below)

Jeg har slappet virkelig meget af i påsken og opholdt mig ret meget i hyggetøj ;-) Men jeg vovede mig dog i rigtigt tøj et par gange, her den ene, en favorit style fra Carmakoma og min fake læderjakke fra New Look.

I have really relaxed during my Easter break, so much so that I have worn mostly sweats and loungewear ;-) But I did venture into real clothes a few times, one of the times in a favorite style from Carmakoma and my fake leather jacket from New Look.

 Skirt "Francolin paintdrops" - Carmakoma // Fake leather jacket - New Look // Tee - H&M // Boots - Skoringen // Necklace - Rude



Jeg håber I alle har haft en fantastisk påske! Jeg smutter en tur til Milano i morgen med jobbet, ikke tid til shopping, som det ser ud nu, men mon jeg plejer at være ret kreativ med min tid når det gælder shopping, så nu må vi se ;-) Følg mig på Instagram @copenhagencurves så kan I komme med! ;-)

I hope you have all had a wonderful Easter! I leave tomorrow for a short work trip to Milan, no time for shopping, or so it seems, because I am usually very creative when it comes to shopping, so maybe I will manage anyway ;-) Follow me on Instagram @copenhagencurves if you want to come! ;-)

- Karina

2 kommentarer:

  1. Jeg er nød til at spørge - dit 'tapet', hvor er det fra? Jeg synes nemlig det er så fint, og vi står foran at skulle sætte vores køkken istand, og vi har en væg, hvor jeg virkeligt gerne vil smække noget blikfang tapet op.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katrine,

      Jeg har (vistnok) købt det hos Tapet Forum. Det er fotottapet fra et mærke der hedder Komar. De laver så mange fine tapeter! Her er linket til "mit" tapet, men prøv lige at kigge på de andre varianter også! http://www.tapetforum.dk/1002/gloriosa-308-899

      -Karina

      Slet