tirsdag den 7. januar 2014

I wish I was wearing - Navy and Black

Hej med jer,

(English below)

Jeg kan slet ikke få nok af sort og navy sammen pt og RIGTIGT mange af mine outfits består af denne kombination. Nedenstående outfit har jeg faktisk allerede i mit skab, stortset i hvert fald :-)

I cannot get enough of balck and navy at the moment and MANY of my outfits is exactly this colour combo. The below outfit is actually already in my wardrobe, with a few exceptions anyway :-)


 
Hat with pompom - Asos // Navy sweatshirt - Zizzi // Navy quilted jacket - New Look Inspire // Belt bag/ cross body bag - Aura @ Neye // Navy PHANTOM sneakers - ADIDAS @ Zalando // Jersey skater skirt - Dorothy Perkins // Black cashmere scarf - H&M // Black quilted leather gloves - Asos

Tasken (som jeg fik i julegave af min søster), sweatshirten fra Zizzi (som jeg købte på udsalg for et par uger siden) og skoene (som er på vej til mig fra Zalando) er allerede mine.

The bag (which my sister gave me for Christmas), the sweat from Zizzi (which I got on sale a couple of weeks ago) and the shoes (that are on their way right now) is already mine. 

- Karina



Ingen kommentarer:

Send en kommentar