tirsdag den 26. marts 2013

Save the date! - Plussize Loppemarked

Hej med jer,

(post for my Danish readers about a clothes sale in Copenhagen)

Så gentager vi successen og holder loppemarked kun med tøj (og sko og tasker og smykker og alt hvad en pige skal bruge! ;-)) i plus sizes. Der vil være tøj i størrelserne 44-54. Der er virkelig mange fine sager denne gang, for både jeg og Rikke og flere af vores veninder har tabt os hvilket betyder at vi må skille os af med nogle af vores yndlingsting! Det kommer dig, kære læser til gode! :-)

Loppemarkedet bliver afholdt den 14. April 2013, på Tartinisvej 6, 2450 København SV (750 meter fra Sjælør Station). Der er åbent fra 10 til 16. Du kan tilmelde dig på Facebook eller bare dukke op.

Herunder er nogle af de ting du vil kunne finde på min stand. Det er med blødende hjerte jeg skiller mig af med visse af disse, men jeg håber de kan finde gode nye hjem :-)

 Asos Curve - Leo Jeans (størrelse 48)

Monsoon sommerkjole (størrelse 48)


Mørkeblå Levi's (størrelse 48-50)

Grå (og navy) blondekjole fra Dorothy Perkins (størrelse 48)

Navy blazer med 3/4 pufærme fra HM+ (den bedste blazer jeg har haft!)

Og meget, meget, MEGET mere ;-) 

Jeg håber vi ses!

-Karina

1 kommentar: